Wednesday, December 14, 2005

Effie en hoe het met haar gaat

Met mij gaat het best goed. Hier sta ik met mijn klarinet. Ik heb al een paar weken les en heb op vrijdag mijn eerste concert! wel van drie liedjes maar het is wel wat! Ik heb al heel erg zin in de vakantie want dan kan ik lekker uitrusten. Dit is een belangrijke mededeling aan alle vriendinnen ik heb een gloednieuwe webcam met audio en hij doet het ook nog ook! Het is best leuk op school en heb al een paar vriendinnen. Engels en Duits gaat al best goed maar beter Engels dan Duits hoor! Ik heb de laatste dagen wel een beetje heimwee met hoofdpijn en keelpijn erbij! (ik heb laatst uitgevonden dat heimweh een duits woord is: heim-weh is thuis-pijn leuk he?)het is hier -5 graden behoorlijk koud dus maar bij sneeuw hoort kou! Posted by Picasa

1 comment:

Anonymous said...

Ha die Effie, ziet er goed uit en al drie liedjes. We vinden het leuk dat je in januari bij ons komt logeren, doe de groeten aan Papa en Mama en Jochem.

Harry de vader van Kirsten!